torstai 17. huhtikuuta 2014

Soran coup d'etat

Meillä on menossa pienimuotoinen vallankumous. Nalle on edelleen aivan kiistaton pomo, jota on kenenkään koko kujalla turha haastaa ja uskoisin, etteivät Nero ja Sora edes näe unta sellaisesta. Mutta sitten on tämä nuorempi kaksikko. Nepsukka on luonteeltaan todella paljon pehmeämpi ja nöyrempi kuin Sora. Se on sellainen pieni ressukka, joka tahtoo pitää rauhan maassa ja välttää konflikteja. Se jättää vieraat koirat täysin huomiotta ja luovuttaa muunmuassa lelut suhteellisen helposti toisille. Sora taas on röyhkeä ja erittäin paljon itsevarmempi kuin Nero.

Vesikoira edustus :D


Vielä toi nahistelu on tollaista leikkimistä, mutta mutta. Sora ei päästä Neroa välillä lenkeille kävelemään edelle. Se on kahtena viime päivänä mennyt syömään Neron kupista ruokaa ja Nero äskenkin pudotti nappulat suustaan ja väisti. Sora on muutamana päivänä komentanut Nepsun pois mun luota. Kahdesta jälkimmäisestä tulee kyllä shelttikakaralle palautetta, sillä meillä ei syödä toisten kupeista ja minä tasan päätän saako koirat tulla mun luo vai ei.

Näin seurataan


Neronkin käytös on muuttunut. Se tahtoisi leikkiä Soran kanssa enemmän, se seuraa Soraa ympäriinsä ja muutenkin käyttäytyy paljon pentumaisemmin. Se tökkii Soraa kyllästymiseen asti ja Sora antaa palautetta. Viimeisen kahden viikon aikana olen kuullut Sopulin murisevan ensimmäistä kertaa (olin aivan sata varma ettei se osaa murista...)


Neron rusettikorvat aka. leikkikorvat :D


Mulle niiden laumajärjestys on ihan sama, kunhan tietävät että mä olen pomo. Toivon vaan että vältytään suuremmilta riidoilta ja kahakoilta!

Urpot ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti